Od wielu lat nie mieliśmy okazji do podobnego spotkania. W końcu jednak zapadła decyzja, iż 10 lat od ukończenia szkoły uczcimy wspólnym wyjazdem na wakacje. Może nie był to wyjazd całej klasy, ale zebraliśmy się w grupie, w której w czasach liceum spędzaliśmy najwięcej czasu. Termin zarezerwowany, miejsce wybrane, hotel także. Wszystkim wszystko odpowiada. Oby tak dalej. Szybko jednak pojawił się problem numer jeden. Czym pojechać na wspólny urlop w gronie przyjaciół? Na szczęście kłopot wyjątkowo szybko zniknął.

Wynajmij samochód na wakacje

wynajem samochodów w TychachOkazało się bowiem, że świetną alternatywą dla pociągu czy wyjazdu kilkoma osobówkami jest wynajęcie samochodu w wypożyczalni. Zaczęliśmy więc szukać i znaleźliśmy. Okazało się, że wynajem samochodów w Tychach to żaden kłopot. Wypożyczalnię znaleźliśmy przez Internet, online można także było wybrać auto i opłacić zamówienie. Jeśli chodzi o wybór aut, to nam zależało oczywiście na siedmioosobowym samochodzie. Oczywiście można było wynająć dwa mniejsze pojazdy, ale to oznaczało mniejszą zabawę w czasie podróży. A więc kwestia wyboru załatwiona. Podaliśmy trzech kierowców, którzy mieli prawo zasiąść za kierownicą. Oczywiście do wynajęcia samochodu konieczne jest posiadanie prawa jazdy, ale chyba o tym nie trzeba pisać. W każdym razie kwestie formalne mieliśmy za sobą. Poprosiliśmy jeszcze o nawigację GPS, w końcu wyjeżdżaliśmy na drugi koniec Polski. To, że znamy Śląsk, nie znaczy, że nie zgubimy się na Mazurach. Na szczęście dodatkowe akcesoria czy wyposażenie były w ofercie wynajmującego. Brak limitu kilometrów także nas uszczęśliwił, w końcu przed nami długa droga, a w jej trakcie zawsze może pojawić się interesujący pomysł na zwiedzanie nieodległych miejsc. Co ciekawe, auto mogliśmy odebrać w dowolnym miejscu i czasie, wystarczyło to tylko ustalić. Tak więc trzeba przyznać, że było dość wygodnie, jeśli chodzi o kwestie formalne. Poza tym spokój w kwestiach ubezpieczenia, a także zapewnienie, iż w przypadku jakichkolwiek kłopotów firma jest do dyspozycji o każdej porze. Na szczęście nie musieliśmy tego sprawdzać, ponieważ podróż minęła bardzo sprawnie.

Bez kłopotów, w miłej atmosferze i bez awarii dotarliśmy na miejsce. Ze zwrotem auta również nie było kłopotu. Wszystko przebiegło sprawnie i szybko. Niestety, urlop też skończył się zbyt szybko. Ale warto było wyjechać. Wspólny wypad dał wiele radości, a opcja z wynajęciem samochodu okazała się świetna. Po drodze udało się zwiedzić kilka ciekawych miejsc, co przy podróży autobusem lub pociągiem byłoby niemożliwe.